Wednesday, December 1, 2010

3 Ragam paling annoying abad ini


1.    desperate sgt mencari cinta
Tetibe aje dari status single jadi married… Ayat Cintan bagai tak ingat. Pastu Out of no Where cakap.. “ ah… Kau curang blab la bla.. Biarkan aku sendiri.. Bla Bla Bla” Pastu tetibe Status tukar Jadi Janda “ Divorce” . Ciduk pulak lagu Shahir “Kebahagiaan dalam Perpisahan” Konon bagi sumer orang says… “ tabahkan hati… Bla Bla Bla” “ laki tu memang tak gune Bla Bla Bla”… Pastu selang 3 jam.. agak dah Reconcile la tu.. tetiber jadi “ in a relationship With ***” Start ayat Berbunga Sudah…. Word Of tought! If you Are really being that dumb you should be with someone unless He is 8. Grow up la darlings…

2.    Ade 2, 3, 4 Simcard … 1 je Tepon
Ni aku memang tak lerh tolerate.. Mak aih.. nak call Die.. kena tawaf 4 number hp.. Sumenye masuk voice mail .. Buang kedit aku jerk…Nak sms nak pulak kena sms 4 4 number tu.. banyak kredit nenek kau wariskan kat haku?? last² baik amik fon buang dalam toilet la minah.,. Kalau yer pun nak hide scandal idak la menyusahkan idup orang lain…. Yea?

3.    The “ Eh! Aku pun Ade tu…”
Pain in the Butt la ini orang.. Bile sembang sikit.. Sure kuar… “ Eh! Aku tau tu,, Aku pernah pergi..BAPAK aku ade Condo sane”.. “BAPAK aku tu keturunan raja Jawa” .. “ Aku pun Keturunan Siam jugak ..Sebab tu mata aku Sepet” .. Walawei.. Crius orang macam ni memang nak kasi stock sumbat dalam rice cooker la, sumer nye die tahu, sumer die pernah pergi and disebabkan “All I Know Syndrome” terkuar ayat cambest ni “Aku aritukan beli oven , Satu ribu lebih harga die… Die 2 in 1 Panas Boleh Sejuk Pun Boleh.. Aku ngan Mak tiri aku buat Ais Krim Dengan Oven tu..” ????..... aku ngan member lain diam jerk,,,, and lagi tu ayat die … “ Korang nak tahu tak.. Jonker Walk kat Melaka tu lagi Besar dari Petaling Street!! And Wallet ANNA SUI ni aku beli kat sane la.. dalam Malaysia ni.. Kat situ jer ade jual… ORi Ni.. Branded Kat Jonker Walk Jerk” …..????

No comments:

Post a Comment