Monday, November 1, 2010

To Resign Or Not To Resign

    Actually dah agak fedup nak fikir title yang satu ni… for your information… sudah 3 kali saye dapat offer degree… tapi hanye tinggal application yang sia² je tiap² kali… First sekali masa Tahun Akhir Uitm.. Dapat Degree international Business @ Uitm Shah Alam .. Tak pergi coz sudah silap mintak course yang takder dekat Uitm Seri Iskandar.. Menangis Mcam orang gilerr… Pastu apply again.. tak silap March intake.. Dapat Economy ( mmg nak course ni ) tapi again Uitm Shah Alam, Menangis la aku lagi… Ingat memang dah nak pergi je time tu… dah siap medical checkup ape sume.. Ingat nak pergi dengan class mate diploma yang sekali dapat course yang sama, tgok² tak pergi jua…Then 3rd time time tu sudah kerje…Apply 3rd time dapat! Economy .. Seri Iskandar.. Sangat ² happy giler.. ni Awal taun ni nyer story March intake juge…( agak² betul ke time line ni.. aku pun sudah penin pkir bape banyak intake ler… ) Tapi sebab he propose nak Kahwin… So I put my studies on hold Start bln 8 ritu baru giler² prepare tuk wedding and that time baru green light sangat terang!

Now Sudah bulan 11, the result of offer will keluar ujung bulan ni… Sould I put the letter first and nasib ler.. kalo tak dapat .. kena la cari kejer lain.. Tapi rase dapat kot? Jaaangan confident! Selalu confident ni sure tak dapat!!... Mr. Aaron pun dah fedup nak kawal aku dah.. suke hati aku ler kate nye.. nak sambung study or kerje… Kalo awal² sambung aritu,,, dah Grad dah ujung tahun neh!.. adoyai buang mase sungguh!

Mintak² semua sangat ok and berjalan dengan lancar… aku dah bosan kerje sebenarnye.. kalo bukan pasal gaji kat company amat² puas hati.. and kerje tak tension.. xde kuasa aku nak kerje… So.. Aku Doa dapat la aku Sambung Belajar Balik.. Amin!

1 comment:

  1. eee baby chubby ni. byk sgt luahan aty die ek..huhuhu btw... for me no komen ...
    juz boy nk pesan jgn fenin2 sgt eh...

    ReplyDelete