Friday, November 26, 2010

13 Days Countdown

Morning… Its official.. lagi 1 minggu saye akan di kuarintin dari Mr. Aarons and his family.. kunon nak simpan diri .. chait! Pirah…And One more thing since the long silence.. Aku demam dah masuk 3 hari dah… Demam why? This Is all because of my Mom's Konvo… Ade ke patut die suh aku jalan 2km in Heels?? Mati eden… theres no rest at all.. and now the whole house is a zombie lare. Sangat tak serenok, and as usual kalau saye demam.. Mr. Aaron pun demam la gak.. huu.. padan muke…

    Wah! Tak sangka.. Pejam celik Pejam Celik dah dekat 2 bulan bertunang neh! And lagi 13 hari nak Kahwen ni! Tetibe seriau je fikiran memikirkan semua yang patut aku buat.. Nasible smalam call balik caterer suh die standby food agak² kalo tak cukup nanti leh la topup… Bape pun xkesah janji makan cukup! Yelah mane nak cukup 1 kenduri 1200pax! Tah aku tak pernah sangat gi kenduri mane aku tau cukup ke idak.. but ayah getting on my nerv dok question ini itu..

    Balik ni will Go to DH bridal To discuss the remaining Price.. tetibe lak cakap tak cukup lagi MYR 350. Tapi ritu kata dah bis bayar.. apeda…. Ni mmg nak kena Maknyah tu.. aku picit putting dieorng karang… =P . Ayah insist on pelamin mini kat rumah for the khatam quran kate nyer.. tu kena bincang lagi ngan DH .. Goddy bag belum siap lagi.. even Nikah's Door Gift pun blum siap! Mati lah aku…

    SIBBEK dah period kalu idak… lagi tensen aku .. tgok² hari nikah aku peot.. lagi tensen… almaklumlah… peot aku ni takder self timer sesukahati je nak kuar biler.. dlu ade amik Pill parancang .Weh bukan tuk yang itu…. Yerk! Tuk bagi peot aku teratur.. Tapi ha amik ko 20kg badan aku naik! Dari keding 36kg skung dah 48 lebih dekat 50!!! Aku ni dah ler kecik ( ehem *) lagi tambah gemuk.. BOOOrok! Lagi muka aku tumbuh jerawat batu cam cendawan.. Aih tak leh jadi.. lantak la peot datang senggugut cam nak mati.. janji aku tak gemuk.. 2 days ago ade gi jumper Doctor Balik… Tanye ade tak option lain.. coz time aku kat KL mummy konvo tu.. aku sakit perut cam nak mati! So die recommend satu pill baru.. YAZ .. sepupu YASMIN.. die kata takkkan gemuk and takkan ade jerawat.. smlam dah start amik! Kalo tumbuh jerawat time nak sanding.. aku sepak Doctor tu !!

     Tu je la aku nak membebel aku demam and still gi kerje.. eSok ade Wedding my School mate Azean Kat Arena Square tu.. leh nak membayangkan suasana wedding kat situ… Hehe.. k Dah la membebel!.. Chao!

No comments:

Post a Comment