Sunday, December 12, 2010

What Happend Last Night

Nak update pasai my reception Tapi enggak Ade mood nanti.. Aku update sekali ngan Pic Yerk.. Sude jadi Puan Aku... Hehehe....

  teruk!! Malam Tadi angin ape tah aku.. emo sangat! .. Lagi tak tahan... Adik2 Datang time karok kat umah Shah... Tanye2 nape tak balik... Rindu la... Ape lah! aduh.! depan Rumah jekot!! tapi asal tah aku.. rase tak selesa malam tadi.. And Miss my Adik2 So much!.. Miss lepak sembang ngan dieorang malam2 .. Gelak2.. LAgi malam tadi Shah agak busy.. Tak la Nak marah.. Aku Faham.. Die nak Celebrate ngan Member die sebab banyak Tolong WEdding Kami.. Aku Tak kesah Pun.. Tapi Sebab Ape tah... Air Mata ni Duk Meleleh jerk...
  Memang tahan Dari petang tu feeling.. Bile dah dekat kui 11 camtu... Lagi giler aku nagis terus.. sebab Fatin Msg2 aku ... BApe puluh Kali aku Call rumah.. Saje....... Aduh giler!!! .. Biler adik2 dah balik time tu.. aku sorang dalam bilik... Shah kat luar layan member die.. Aku sedih giler apesai tah... Emo semacam... Shah Dah Dua kali masuk bilik.. Aku tahan jerk... Tapi yang Last tu memang aku tak perasan yang masuk bilik tu die.. And time tu aku dah pegang tisu.. Lagi nak cover.. Mane nye...
  Bodoh! MAlu gileerr aku time tu.... Aku lagi orang tanye nape nagis.. Lagi aku Ngobak LEr!!!!.. Aku sndiiri Tak tau nape at first aku ngis Time tu.. Shah Masuk .. Die MAndi.. LEpas MAndi.. LAgi Die tanye.. LAgi memang aku dah tak tahan sangat!!! Nagis TEruk Aku.....

   Kami ade JAnji Mase mule2 Couple Dlu.. Kami Tulis Surat dalam Botol2 KEcik... Kalau MAlam PErtama kami akan baca sama2.. Ape yang MAsing2 Tulis tuk tukar.. Malam Pertama tak dapat baca Sebab tinggal Umah Shah.. So Malam KE-2 La.... And Ade Kami janji.. Kalo Kami Takder Jodoh.. Time confirm Clash.. Kami Akan Baca Sama2....

   LAgi LEpas baca sumer surat dalam botol kecik tu.. AKu nagis tambah teruk sebab.., Ya Allah.. Aku bertuah sangat.. Shah Tak pernah Berubah Walau sikit pun.. Ayat And Cakap die.. Tak pernah Berubah.. Banyak Mana aku sakitkan hati die.. Die tetap Shahril Yang Sama... MAcam aku mula2 jatuh Cinta Dlu... Betuah Sangat Allah Yang Tahu..  Kadang2 Aku Fikir... Ape yang Aku buat Baik Sangat Yang aku Allah Bagi die Kat aku.. Tapi Syukur Sangat....

  Bile Shah Cakap... " Abang Dah buktiKan pada Ayang.. Cinta Abg pada Ayng... " Thanks BB... Thanks Sangat... Kami NAgis Berpelukan... Sykur Sangat... Depertemukan Akhirnya.. Its a New Beginning... Kamu Mintak AMpun PAda Tuhan Dosa2 LAma.. And Masih Syukur dikurniakan  REzeki dan nikmat PErkahwinan... Alhamdulillah.......

No comments:

Post a Comment