Monday, October 18, 2010

Oh ! Come On!

Oh ! Come On!



.. I don't know I should be pist off or what… but ill let u just have an idea of the time line.

Stupid FB , Have You heard Of Twittering? It Kept ur " Friends" know what are u up too~

I don't know About Your Friends.. but My " friends" definitely cool about it…




~~ and She replied~~~


"Salam..
Hari ni aku bengang sangat..bengang dengan mcm2..dari smlm sbnrnyer..
Tapi yg plg aku bengang bila ade minah yg cam poyo gile ni...petik pasal family aku...
nampaknya mmg nak cari gaduh la ni....
Kau tak tau family aku cam ne even aku tak pernah rapat ngn ko,jgn ske2 pasal hal keta ko yg tak seberapa tuh ko nak petik2 family aku...hello...loser giler kot...
Orang kalau seminggu nak kawen baru letak kad kawen je wey tkat fb tak yah lak diorang update hari ni g test baju kawen,esok g cari photographer..bajet cam yg paling gempak la nanti kawen ko tu stakat kat arena square batu gajah tu...aku bukan nak hina ko la tapi ko fikir ah sndri....
ko sound aku baikkkkkk pny kat fb ek..hahah..ko cam tak kenal aku sape n mulut aku cam ne...
Takdesape la nak envy ko sbb parents ko pon tak pernah kesah pasal ko and ko nak jadi ape..and today ade ke family ko kesah ko nak kawen n whatever??then g aibkan family sendiri kat sume org...bodoh..bodoh...
Duduk la kelas sains kalau dr form1 pon tak gune....otak ade tapi tak pakai....aku ddk kelas ujung sume jenis kelas aku dah merasa pon berotak lagi nkn cam ko....Sume bnda ko nak cite..tak yah la yeye sgt....ko knal ke family aku sape?mak bapak aku sape?yg ko rasa kitorng ni kaya sgt and harta yg aku ade aku beli pkai duit diorang??haaaa??Ko je la yg bekerja dalam dunia ni and beli ape sume hasil titik peluh ko? Orang lain? Duit mak bapak? jatuh dr langit...Silap la beb....Ckap jangan men ske2....Jgn smpi kawen ko tu tak jadi je nanti....
Mcm hebat nak sembang..haihh..panas ati aku
!"



~~~ so I said ~~~



Aku Malas nak bash2 orang pasal stupid stuff. She probably going through something hard and

I deeply feel for her. And If my word has been distorted or of perspective, Well lepas ni Kena cari DBP.

Dewan Bahasa & Pustaka. Or I could Go to A class That Leh ajar "Perfectly" about wording.. In FB…

And Yeah then ill contact Admin Fb nak tanye Rules and regulations about Being In FB.


I think FB comes with Book manual , So that " Someone" Don't bash you back.. After FB.. Then ill talk to

Blogger Admin… And ill Ask them to To "Educate" me..


Someone Is not grateful of their situation… and they should probably thinks that ppl do look up to them.. and with their

Foul mouth.. ppl loose respect, … No Offense…


Doa kan la kemusnahan orang lain… Nanti kamu pun akan kawin jugak.. Kamu akan rasa how aku rasa… and ur probably lucky coz

U have all the friends In the world.. To help u with everything. Don't get me wrong.. I still luv my parents… although they are not

The perfect parents .. Im not perfect too~~ …but Who cares~~


I'll pray for you. And when u walk in my shoes u know , why I said … what I said… And im not Sorry….

Tak nak baca Updates aku.. Up to You… It is my FB.. Orang lain buat tak der pulak kamu nak comment lebih2…. Aper2 je la.. Can't please anyone,

Yelah.. Sume orang memang kenal kamu, family kamu… Ape Ape je la kan… Hope You Happy la Bashing Me up…


Aku Doa kamu buang la hates. It was a miss communication, And if anyone to blame… lantak la…. Aku dun blame anyone…

Yea.. Arena Square tu ape la sangat… Takder gempak nye… Janji Aku kawin… and be With my Friend and Family… starting a new life.

Aku Bukan the most perfect person. And With my track record dari Form 1 la kan… And kamu pun bukannye rapat pun gan aku… so

Aku tak kenal kamu.. and yea kamu pun tak kenal aku… So Drop la ape2 yang terlebih tu.


If I was 2 years younger., I would be around and bising….~~~ sigh, but im 22 and im not doing that… Kate la ak ye ye ye pun… Life not perfect

And im just enjoying the moments.. and yes parents ak macam tak kesah pun ape aku buat… and aku dah biase dari kecik cam tu…

And the minit dieorang nak sibuk2 aku pn naik runsing… Fine mmg salah la nak cakap parents kaya… so tak kesah la parents support ape pun...

And what u want me to say? … I don't know, Cz My statements memang dah di perceive wrongly… So Sorry La kawan2… If my Statement hurt anyone in

Any way possible… But Posting yang atas ni definitely la hurting… memang hebat la. Aku Tak sanggaup nak cakap orang mcam kamu cakap orang…


Im going to Shut up.. but ill keep posting for my pleasure… it is digital… hidup sementara je… kalo 2012 ni bencana.. aku mati…. Im happy to be around the

Ppl I care the most… this is my Pledge for apology . accepted or not depends on someone's sanity and God willing…. Ill Get married, tough takkan la hebat

Ke ape saje… ape orang nak cakap pun… cukup orang makan, alhamdullillah.. aku pun bukannye baik sangat… nak ber alim2 ni… But if Gods willing

Ill get married with him… And u are exclusively invited.. And im Pouring cool Breezy waters on You anger.. and ill Hope it is enough to put off the fire and tension

Between Us.


~ Best Regards~

Shafina Radzi

No comments:

Post a Comment