Sunday, September 12, 2010

My Engagement

... Selesai Sudah Satu Chapter dalam hidup aku... lega, but at the same time... wah saye dah jadi tunangan orang yer? ... rase cam sama je. tapi bile pk2 balik.. syiok lak rase. cam baru la ade somebody special dalam life.. yang lawak nye engagement ni pun jadi dengan rushing2 .. salah aku .. aku tahu coz aku tak sembang abis2an dengan parents ak.. but neway nasi dah jadi bubur.. sudah kenyang makan bubur dah pun... huhu aku puas!

what ever la... tadi dalam pukul 4 - 5 ujan beb... aku punye la risau sangat2 coz side lelaki akan datang lepas asar.. kire dalam waktu tu la kan... siap kilat ape sumer.. yang pelik dah berminggu tak kilat and hujan macam tu... tapi elok2 je aku siap2 dalam bilik... ( aku buat kenduri kat rumah opah ) hujan pun reda.. then posing2 dalam blik .. thank god kak hada bawak camera DCR... cantik la gambar die... bateri camera aku dah kong.. yang ada Vcam tu pun tak cantik snap pic..

Cakap bab hantaran lak... mula2 aku cam sedih gak tgok hantaran tak penuh katil... time tu aku siap2 nak balik rumah jap... cz nak bersiap makeup ape sumer... tgok2 pas datang balik umah opah... dah penuh katil.. macam2 ade... Thanks ler saper2 yang ade tolong2 buatkan hantaran tu specially for syeira and her Ummi .. kalau tak.. tak jadi la hantaran tu..

Overall it was an event understated at first but at the end spactacular! memang happy sangat2.. and yeah after all.. saye makeup sendri.. vail pun buat sendri.. never plan nak buat kenduri... tudung beli 1 day before event... haha...

LAgi pulak.. boleh je aku batuk teruk skung ni... time dieorng tengah bincang2 aku tahan2 je batuk dalam bilik.. haiya.. macam nak mati... Shah pulak Tak Datang , Die duk umah Mak unggai je... ingat kan lepas die makan ape sumer... die datang la.. nak bergambar... tu pun die tak buat.. tak per la.. saye je center of attention...

No comments:

Post a Comment