Its 5th October 2012. And My Baby is 4 Months Already!.. exited.. ! Tapi a bit worried this week. i havent felt anything ( or i just forgot how it felt when the baby move?) coz masa scan yang sebelum ni ade rasa.. now i'm just confuse. Not in the mommy mood yet. i havent talk to the bumb yet. coz deep down i am so scared if anything goes wrong i would be very devastated. So for now.. i am happy that i am pregnant.. praying that everything goes well and praying that i will have this baby healthy and perfectly beutiful. insyaallah!
tapi sejak 2-3 minggu ni agak terasa dgan kesibukan En. Hubby.. bila baca status member2 lain yg husband dieorang talking to the baby.. usap perut.. and jaga makan dieorang.. sedih rasenye. Hubby been very busy lately.. sampai tidur pun kenkadang kat ruang tamu and i sleep alone dalam bilik.. Makan pun cincai je skung ni. Dapat pulak, memang skung ni maaaalaasss sangat2 nak fikir2 hal-hal rumah.. (sikit lagi kain nak jadi Gunung Kinabalu) and nak harapkan sye nak bancuh susu.. makan berkhasiat.. nak ingat sume tu sendri mmg tak la.. nasib baik asid folic tak miss hari2. Memang la boleh buat sendiri.. tapi, kan seronok if he is exited as i am.
Maybe he is just to worried for the baby arrival. Adat orang berniaga, tak usaha lebih , mane datang nye rezeki lebih. but i just hope we didnt turn out like my parents.. banyak pentingkan duit.. dari hubungan family.. dah besar2 ni baru la nampak ade hubungan kekeluargaan. kalau tak dulu, family dinner pun tak berani angkat muka !.. awww....
Work is ok.. minggu yang agak stressfull + the ongoing morning sickness (more to like 24/7 sickness) . lagi la bertambah tambah dugaannye.. its my second year contract. i am doing what i could to stand out. i wish i have more room to show my capabilities, and i hope this Convo will be give me just the show i needed!. Insyaallah!.. Exited pun ade untuk Convo ni. coz i know it would be hectic busy so.. i will have tonnes of work and lots to learn ( better than no drive at all kan? ok what.. workaholic ??)
Doakan.. Monday scan everything look Ok. last Scan was about 3-4 weeks ago.. and the baby is Jumping all Around!.. Doa2kan my little Caliph is still with its joyous heart!. Doa2kan die selamat dalam baby mama yang Clumsy and Free Spirit ni. Adooi kesian anak aku!.. Baby sihat2 ye kat dalam tu.. Mummy and Papa sayangkan Adam/Alieesya sangat!.. sihat2 ye syang..!
Amin.
Showing posts with label Kahwin. Show all posts
Showing posts with label Kahwin. Show all posts
Thursday, October 4, 2012
Sunday, December 4, 2011
Our Anniversary & Lunar Eclipse
Just looked at Newspapers this morning.. and terbaca Title depan (Depan jer la… takder masa nak tgok dalam) huhu
Gerhana bulan terdekat akan berlaku pada 10/12/2011 Bersamaan dengan Tarikh UlangTahun Perkahwinan Pertama Kami!!
Gerhana akan mula kelihatan pada pukul 8.30 malam dan berakhir kira-kira tengah malam. Gerhana penuh pula akan berlaku dari pukul 10.15 malam sehingga pukul 10.57 malam.
Planning untuk lepak2 di Hotel Sahaja.. Spend Time berdua.. sambil tgok Gerhana… Sweet…
Doa kan Kami untuk lagi 100 Tahun bersama !
Semua negeri di Malaysia dan kawasan sekitarnya akan dapat melihat gerhana penuh ini. (Gambarajah dari http://www.falak-online.net/portalfalak/gerhana-bulan-penuh-10-disember-2011).
Bulan akan berada di dalam bayang-bayang bumi sepenuhnya (fasa gerhana penuh) pada jam 10.05 malam sehingga 10.57 malam.
Jumlah masa Bulan bergelap di dalam bayang-bayang bumi sepenuhnya ialah selama 52 min 16 saat.
Gerhana terakhir yang dapat dilihat dari negara kita ialah pada Jun 2011 yang lalu. Jika anda terlepas melihat gerhana 10 disember 2011 nanti gerhana bulan penuh berikutnya dijangka hanya akan berlaku pada 4 April 2015.
Selepas 5th Anniversary Baru dapat tgok Lagi.. time tu .. Insyaallah..
Dah ada Adam Airel Iskandar And Aleysha Aqilah Balqis.
Doa kan itu Juga yeah!
Subscribe to:
Posts (Atom)
